Annandag jul

Hej på er!
Hela dagen och kvällen igår satt jag och Rasmus i soffan och mös framför en massa filmer på tv.n. Var inte i säng förens närmare halv 3.
Idag vaknade jag upp till spöregn och grå himmel och Rasmus har åkt iväg för att renovera medicinskåpet. Sen ska vi nog försköka ta oss in till Ikea för jag ska handla ett datorstöd/kudde till mig själv, så jag slipper ha datorn i knät. Vet inte om vi vågar oss in på Emporia, för hela Sverige lär ju vara där idag, och jag vet faktiskt inte vad jag ska köpa?
Annars så vet jag inte vad som händer, vi kanske skulle på bio ikväll, om det finns plats? Annars blir det väl bara chillkväll igen.
 
Puss ♥
 
 
Detta var min kväll igår. Ny bok och en helt ny målarbok att fylla i.
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0