Skolpepp och dålig framförhållning

Alltså nog för att jag längtar tills skolan drar i gång, men jag kan inte precis påstå att jag har någon framförhållning med böcker och sådant viktigt!
Och detta kom jag på i natt, så klockan två satt jag och reserverade böcker på skolans bibliotek, och som tur var så fanns ALLA böcker! Så dom hämtas nästa Tisdag, tjoho! :D
Sen skickade jag iväg ett mail för att boka (tydligen behövde man det) tid till genomgång av tal- och ljudböcker, så nu väntar jag bara på att dom ska svara mig. Sen var jag så jäkla ambitiös i morse, ska väl erkänna att jag va sååå skolsjuk att jag nog åkte in där av den andledningen också..hihi.. Men jag åkt in och fixade en bok som jag inte kunnat reservera på datorn, och den stod så fint och väntade på mig i hyllan..det gå bra nu! :D
 
Men just nu sitter jag och kolla runt på youtube, och har precis käkat ett mellanmål inför träningen. Rasmus fick ju sin burk, eller spann vill jag nästan säga, med nutella. Så det fick bli två sånna mackor och en Celsius.
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0