Palmfestivalen

Hej mina hjärtan!
Jag hoppas ni haft en trevlig helg, för det har jag verkligen haft!
 
I fredags drog Palmfestivalen igång här i Trelle, så jag & Rasmus gick en runda på den och mös på en restaurang i stan. I går kom Sandra & Josse till mig för lite grillkväll och senare utgång på marknaden/festivalen. Kvällen blev jättelyckad och runt halv 2 traskande vi hemåt.
 
Idag väntade det kalas för Rasmus syster Anna. Så vi begav oss upp till Hästveda. Där bjöds det på riktigt god laxmiddag & tårta. Rasmus fick även en förridig födelsedagspresent i form av en tre kilo tung burk med nutella! Hahaha, så roligt! Jag har dock förätit mig på det, så jag lämnar burken åt Rasmus!
 
Men nu är vi hemma och har hoppat i säng, lika trötta båda två. I morgon ska jag nog försöka ta mig in till skolan för att kolla lite böcker inför kursstart.
 
Puss och kram
 
 
 
Totalfailad chokladfondue
 
 






 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0