Big slap och helgen

Hej vänner!
Hoppas ni haft en fin helg?! Min va riktigt bra, och big slap va SÅÅ bra! Jag & Sandra dansade fötterna trötta mellan ett på dagen och 10 på kvällen. Sen att jag typ ville dö när klockan ringde halv 6 på Söndagmorgonen, när jag ville sova vidare kunde inte hjälpas. Upp kom jag och sen jobbade jag 07-14!
Sen fortsatte Måndagen i samma stil, hade tvättid och fick tvättat lite träningskläder och annat smått och gott. Sen hade jag tagit ett extra pass mellan 16-20, så timmarna rusade förbi och halv 9 var jag hemma igen.

Idag jobbar jag till klockan 2, och sen ska jag hem till pappa för att städa undan medan Rasmus ska måla klart vardagsrummet. Sen blir det även ett IW-pass ikväll också, längtar ihjäl!! 

Puss på er, och ha en fin dag ❤️

Frukost hos Maria & Filip i Lördagsmorse.



Filip & Linus















Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0