Fingermålning

Hej på er, vilken mysig dag jag haft.
Jag och Cissi åkte ut till min förskola klockan nio för att hålla i vår första bildaktivitet med tre av barnen, och det va SÅ HIMLA ROLIGT! Och dom tyckte det va så kul och spännande att måla med fingrarna. 
Ett stort plus som värmde hela mitt hjärta var att några barn komihåg vad jag hette, alltså smälter man inte lite då eller?!
Sen åkte vi till Cissi´s förskola och hade samma aktivitet fast med äldre barn, himla roligt det också.
 
När klockan slog halv 12 var vi på väg till stan för att äta lunch, som bestod av inget mindre än sushi(!!!)
Och JA, det va himelskt gott! Sen satte vi oss och började fixa lite med det vi filmat, dock så han vi inte klart. Så jag vet ju vad jag ska göra i morgon och på Fredag.. Kicka as ;)
 
Nu sitter jag här i soffan och väntar på att pappa ska komma och hämta mig, för vi ska ut och springa. 17 dagar till toughest, och jag längtar så!
 
 
Anyway, detta blev ett låångt inlägg, men det är väl bara roligt.
Ha det så bra så länge ♥
 
När fingermålning eskalerar, LOVE IT!! 
 
Heeeej tröttfis ;)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0