I morgon.

I morgon är det äntligen dags!
Kan ni tänka er vilken resa jag gjort för att komma hit jag är idag?!

 

Att allt började våren 2012 med en gammal arbetskamrat som sa till mig att börja plugga upp mina betyg på komvux. Till att sen börja skolan på hösten och fatta nada! stressade upp mig, och fick byta mattegrupp.
För att nästa sekund bara ge upp allt, och nästan skita i min dröm om högskolan.
Men. I januari detta året så bestämde jag mig för att verkligen kämpa, och ge järnet!

 

I juni fick jag mitt slutbetyg, och den 6.e augusti blev jag antagen till utbildningen jag velat gå sen 2012. Och i morgon, i morgon börjar jag högskolan. Jag nådde mitt mål.
Jag kämpade, och fixade det! Nu jävlar i det ska jag fixa dessa 3 1/2 åren också!

❤️❤️

 



 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0