Sån julfeeling

Okej jag kunde verkligen inte hålla mig!
Var tvungen att sätta upp vår ljus/granslinga på balkongen. Jag fick väl lite feeling skulle jag tro? Och nu spelas det julmusik på LP-spelaren, haha :) 
Bara lussebullar och julmust som saknas. 
 

Ni vet väl att p4 har en kanal som bara spelar julmusik!! p4 bjällerklang heter den, finns i deras app och på deras hemsida. 


Postat av: maria

Här hemma har vi också tjuvstartat. Allt pynt är uppe utom granen :) Tack för en mysig blogg och youtube-kanal. Blir så glad av dina videos!
kram Maria

Svar: Ja jag kunde inte låtabli när grannarna satte upp sitt :)Tack så jättemycket för att du uppskattar det jag gör, kram på dig <3
Kajsa Holmdahl

2014-11-25 @ 19:59:34
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0