Ohh Happy day! Ohh sleepy day!

Puh, Vilken dag!
Har precis landat i soffan, och tackar just nu högre makter för att träningen är inställd ikväll, dock så måste jag städa så jag har att hitta på ändå.
 
Fick förresten tagit min andra hpv spruta i dag också, och jag måste säga att den sprutan gör mer ont och ta än vad det känns när man ger blod. AJ! :( 
 
Men nu ska jag inte ta den fulingen förens till våren, så jag har tid att förbereda mig, haha! :D Annars har dagen som sagt gått i ett kör, kom till skolan och hade en riktigt rolig och intressant workshop/diskussion om genus i förskolan, och min mun har inte gått så mycket på länge! Men så är det när något intresserar mig. När klockan vara halv tio hade vi hunnit bygga med lera, kollat på en film och även diskuterat. Sen gick jag och min nya grupp ( som är typ ASBRA!! ..Okej inte för att den gamla va dålig!) och började jobba på våran redovisning, och kors i taket så flitiga vi var! :D
Skönt att äntligen få sin röst hörd, och få ta plats i gruppen. Det gör mig så galet motiverad. I like!
 
Och ja nu är jag hemma, och skulle lätt kunna gå och lägga mig, men åhhh att jag inte får. :( 
Men men, i morgon är jag ledig och kan sova huuuur länge jag vill! Och i morgon ska jag äntligen träffa Lotta, Malin och Marina igen!!! Har inte träffat dom sen skolan började. ♥
 
 
 
Coop bjöd på frukost i morse! Ett stort plus med att skolan ligger så nära Tågcentralen, dom delar ut massa saker längst vägen nästan varje dag! Igår fick jag Felix tomatsoppa, haha!! :D 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0