Hela helgen

Hej på er!
Hoppas ni haft en bra helg?!
Min har varit hur chill som helst, och soffan har varit min bästa vän!
 
I Fredags blev det sushi och film med hjärtat, supermysigt!
Och i går ringde klockan halv 9, och jag fick pallra mig upp ur en varm säng, men, jag var ändå vråltaggad på lite träning. Så bort till Friskis kom jag, och brände av ett jäkla IW-intervall pass!
 
Nu i kväll har vi varit ute en runda för att fota Sandra och Linus, bilderna blev sjuktbra! Och jag är så stolt över att ha en pojkvän som är duktigt på att fota ❤️ 
 
Anyway, idag väntar lite fars-dags firande och efter det blir det släktmiddag där det bjuds på kalkon, nam nam nam!
 
FredagsGodis 
 
Och detta blev dagens frukost efter träningen. 
"Du måste äta för att växa/gå ner i vikt" tänk på det! 







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0