Hej igen!

Hej alla fina! ( Ja just DU!) ♥
Tänka sig att jag är ledig i dag, och inget plugg har jag heller! Men jag ska inte säga så mycket, snart har jag massor! 
Så i dag blir det bara chill, funderar på om jag ska vara så hurtig och gå ut och gå en runda?.. även om det är träning i kväll..ja vi får väl se ;)
 
Annars kanske jag städar lite, eller försöker hitta motivationen till att göra lite videos till youtube. Och kan ni fatta att jag fått över 1000 prenumeranter?! Det trodde jag Aldrig! :D :D :D
Dock så är motivationen inte på topp, tror det beror mycket på skolan och träningen, lägger verkligen all min energi på det just nu.
 
Men jag har faktiskt inget val! Ska springa toughest till sommaren, och vill verkligen försöka vara i toppform tills dess. Och skolan är ju vad skolan är, som alltid, och den är viktig! Dock så vet jag att nästa Tisdag kommer bli en riktigt "Kajsa-dag", bara pyssel hela dagen, på en akademisk nivå så klart, hahahah! ;D 
 
Så ja nej, detta blev ett långt inlägg. Har blivit SÅ dåligt på att blogga, och ni som faktiskt kommer in här varje dag ska ju ha något allt läsa, så here you go, håll till godo. ♥
 
Puss & kram
 
Middagen i gårkväll, lite sådär smålyxig (A)
Min typ av snabbmat, hihi ^^
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0