En mysig Måndagmorgon

God morgon allihopa!
Måndag idag, och en ny vecka framför oss. Och vet ni, i dag är det en månad till julafton, tjohoo! :D 
Som jag längtar!
 
Igår blev det som sagt bio med Rasmus, Linus och Sandra. Hunger games var verkligen sjukbra, se den om ni inte gjort det än! Nu är det väl ett år till nästa film kommer ut? Jaja, den som väntar på något gott. :)
 
Vad händer i dag då? 
Ja just nu sitter jag och äter dagens bästa mål, frukost. Sen ska jag till skolan för att ha en föreläsning, och sen ska jag till förskolan för att dokumentera. Sen blir det äntligen träning ikväll också.
..och det känns som att denna dagen/ veckan kommer bli awesome, känner det på mig, hihi. :)
 
Ha en trevlig Måndag, så hörs vi under dagen. ❤️
 
Mysfrukost 
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0