En morgon i soffan

Halloj på er!
Hoppas allt är bra fast än det är mörkt och grått utanför fönstret. Vintern tar verkligen ut sin rätt på en, och jag längtar tills vi får sätta upp adventsljusstakarna, så det blir lite ljus och värme här.
Skulle nästan vilja säga att jag saknar sommaren, eller rättare sagt jag skulle verkligen behöva sommaren just nu!
Iallafall solen, och D-vitamin.
 
För just nu går jag, och typ resten av Sverige, i någon form av zombiemoode. Och jag är så galet trött hela tiden, och mina sömnproblem är just nu fruktansvärda.
It Sucks! :(
 
Men men, sommaren kommer fortare än man tror. :)  ..Och vet ni vad jag kom att tänka på, en lite random tanke så bara. 
Nästa år är det första året (sen 2010) som jag verkligen kommer att vara ledig på: Min födelsedag, Alla hjärtans dag, Valborg, påskafton, midsommarafton. Och med ledig menar jag att jag inte behöver lämna in ledighetsansökningar till något jobb eller byta bort tider.
Fattar ni så tacksam jag är för en sån lite skitgrej egentligen. Aldrig att jag vill ha ett skiftjobb igen. ♥
 
 
Sitter och väntar på DHL som ska leverera vårt nya köksbord.
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0