Tre bästa

Hej på er!
Åhhhhh vilken dag det varit! 
1. Jag klarade mitt sista prov i matte, och är äntligen godkänd i kursen! Den känslan alltså!!!
2. Jag träffade fina Sofia för en liten lunch/fika hemma hos henne. Blev även lite filmtittande då vi hittade filmer sen vi var små.
3. Jag har äntligen fått hem min nya telefon, som typ har världens bästa kamera(!)

Detta är dagens tre bästa händelser. Suverän dag helt ärligt. Nu har jag precis käkat lite, ikväll blev det flygande Jacob, så jäkla gott!
Och nu ska jag försöka sätta mig in i fotbollsmatchen mellan Sverige & Dannmark. Hehe..

I morgon ska jag träffa bästa Elli en runda. Det blir lite fika och kanske  shopping, om plånboken tillåter det.

Puss och kram
Flygande Jacob 











Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0