Glad!

Hallå!
Alltså vilken dag detta varit, helt jäkla fantastisk! Har äntligen fått klart mitt slutarbete i samhällskunskap, och jag blev  nöjd med det! Hoppas bara min lärare gillar det också(!).
Sen har jag äntligen fått fixat med mina betyg och har nu äntligen fått ansöka om ett slutbetyg, är man lycklig eller?!! Fan, jag började komvux hösten 2012, men med noll motivation. Och nu har jag äntligen fått motivationen att slutföra det! Den känslan!!
 

Fixade även ett par nya shorts och ett par brillor idag. Det är väl dags att denna kroppen en gång för alla blir brun, så nu är jag på jakt efter en bikini överdel, ja lättare sagt än gjort! ;) ..men det löser dig alltid!
Nu ska jag strax in och jobba igen, ångrar mig lite smått att jag stannar till 11, ni vet Friskis i morgon ;) men ja, så är det!

 Morgon händer det för övrigt en massa roliga grejor, så vi hörs då!
Shorts 199:- på H&M
 


 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0