En massa snack

Hej!
Äntligen hittade solen tillbaka till Trelleborg, den har varit väldigt saknad! Så humöret har varit på topp idag, härligt. 

För övrigt så vaknade jag nästan på tok för sent idag, dumma mobilen hade stängt av sig i natt, så det var tur att Rasmus var hemma om på frukost och väckte mig. -.-' 

Men vet ni, det hade inte spelat någon roll..för lektionen som jag trodde att jag skulle ha idag, ja det skulle jag haft igår! Har man mycket i huvudet om man glömmer lektioner och allt?! Men jag fick det vi gått igenom, och sen satt jag i 2 timmar och räknade matte.
 
Kvällen har spenderats på jobb, och arbetspasset gick fantastiskt snabbt! 
Nu blir det hopp säng, så jag orkar några timmar i skolan och på jobb i morgon.
 
Sorry för långt inlägg, puss & godnatt.
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0