Träna är livet!

Alltså så himla bra IW-pass! Dock så är just denna ledarens pass insane! Herregud, kräkkänsla hela vägen, men heter man Kajsa så är man jäklar i det envis! Svetten sprutade bokstavligt ur öronen på mig! 

Helt ärligt så är jag så sjukt glad att jag blivit så fast i att träna, och verkligen älskar varje gång jag är på väg till Friskis. För 3-4 år sen, och ca 10 kg tyngre kunde jag sitta och trycka godis och läsk varje jävla dag! Äckligt!! ..och träningen var lika med noll! 

Så efter som denna dagen har burit med sig 2 träningspass, så passar jag på att ge kroppen en riktigt god middag! Kyckling och råris så klart!

❤️❤️
-504 kalorier på 1 timme, den ni! 






Postat av: Martina

Hejsan! Bra blogg! Bor själv i Trelleborg, roligt att se trelleborgare blogga! :)
Undrar var du köpt träningsklockan ? :)
Ha det bra!

Svar: Hej. Tack så mycket! :D Den kommer från Claes Olsson :)
Kajsa Holmdahl

2014-07-13 @ 20:08:01

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0