Hela Helgen

Hej på er!
Jahap då var denna helgen över, och den har varit mycket fartfylld.
Fick reda på intagningen till högskolan, tyvärr kom jag inte in utan ligger på 38.e reserv på högskoleprovet. Så det är bara att hoppas :)

Igår blev det kalas för Rasmus kusin i Höllviken, jättetrevlig och tårtan var gudagod! 

Och idag tog jag en riktig sovmorgon och vaknade inte förens 1! Sen somnade man i ytterligare en halvtimme innan det var dags för ett härligt IW-pass!

Och nu sitter jag och väntar på att fotbollen ska börja, funderar på om jag ska gå och handla chips, alltså bara för att liksom ;)

Från i Fredags när jag & Lotta var på stranden.

..och på Lördag är det äntligen dags för Liseberg med kompisar, så sjukt taggad redan!







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0