Årstidernas charm

Jepp, jag erkänner.. jag är helt galen!
Medans solen gassar och graderna stiger upp till 30 grader, så sitter jag och drömmer mig bort till
mörka kvällar, bruna/gula/röda löv på marken, regn, mys,ljus, vinter,snö,julafton,paj, halsdukar & mössor, stövlar & vantar.
 

Jaaaa,jag vet, jag är helt galen! Sommaren i all ära, men usch inte denna värmen vi har just nu..då har jag hellre lite snöstorm, haha :D
 
 
 
 
 
 
 
 
Det finns en viss charm med alla årstider. Jag personligen gillar sommarkvällarna, när luften är varm och man kan vara ute hur länge som helst utan att frysa, och såklart alla grillkvällar. Och charmen med höst & vinter är just detta mysiga, att bara få vara inne, tända ljus, baka massor, och så klart att julen är på väg med allt mysigt som det innefattar.
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0