Onsdag 8.e Januari

Hej och godmorgon!
Äntligen är skolan igång, så sjukt härligt!
Det enda som inte var så härligt, det var att jag inte lyckades få en blund i gårnatt. Gissar på att jag var så exalterad att jag inte kunde slappna av, så man var liiite småtrött när klockan väl ringde. ;)
 
Men efter lite bullar och kaffe så gick jag på infomötet kl 9, och efter det lullade jag runt i stan och åt lite lunch. 
Kvällen spenderades på gymmet, och fy f*n vad jag har ont i dag! :( men så är det haha.
 
..Somnade redan halv 9 igår, och vaknade så fint 1 1/2 timme innan klockan ringde, jag är dock väldigt pigg! 
Så nu blir det frukost, och sen ska jag till skolan!
 
Pastasallad med kyckling, från Systrar & bönor.
Trött men nöjd tjej, efter en timme på gymmet.


 


 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0