Onsdag 22.e Januari. En trött dag!

Halloj!
Idag är en riktigt seg dag, usch och fy!
Har gått i någon form av zombiemode hela förmiddagen, men så är det när man inte går och lägger sig i tid ;)
..men men, jag tänkte bara berätta en sak som jag gjorde igår. Jag anmälde mig till högskoleprovet, så jäkla vuxet av mig, haha! :D
350:- fattigare men förhoppningsvis höjer det chanserna att komma in på högskolan!
 
Jäkla massa snack om skolan hela tiden förresten,men sån är jag när jag går 100% in för något. Men ikväll tänkte jag faktiskt sticka ner till Friskis och köra ett cirkelfys pass, så man kommer från skolböckerna. Har fortfarande träningsvärk efter passet i Söndags,så jag får se om jag kommer kunna gå/stå i morgon. ;)
 
Nu ska jag hämta ut P-piller,Haha!
 
Hööörs!
 
Trött Kajsa 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0