Du är vacker

Helt ärligt!
Jag blir så himla trött på denna hysterin kring hur tjejer anser att dem ska se ut i dag! Visst för all del, träna ska man göra för det är bra att röra på sig. 
Men, när man börjar tvivla på att man själv inte duger, och tränar på grund av det, då tycker jag att något är fel.
Alla människor är fina, även om man är mullig,smal,fit eller tjock! 
Jag tycker att man hänger upp sig så mycket på vad andra ska tycka och tänka om en att man glömmer bort vad man själv faktiskt mår bra av! Och VEM har sagt att "vara fit" är allt?! Ett bra självförtroende och utstrålning är så jäkla attraktivt! Ett leende gör en människa vacker!
 
Och Vill jag äta pizza, godis eller läsk då gör jag det!
Jag är fin som jag är, jag tränar för att må bra, på en lagom sund nivå! Och jag får inte någon som helst ångest över det!
 
Du är fin, på ditt eget sätt <3
 
 
 
 


Postat av: anonym

Jag håller med dig, men sen kan du se på folk tex på worldclass tar ju hälften anabola syns på dom tydligt. Man märker hur folket tävlar med varandra vem som ska vara störst. Finns tjejer där med som tar. Jag tycker som du man ska träna för sin egen skull o sitt mående. men folk är väldigt utseende fixerade nu ska vara fita stora bröst. osv. skriver inte mitt namn som avsändare utöver någon jag känner läser detta :) men du förstår säkert vad jag menar,kram

2014-02-07 @ 00:53:02

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0