Torsdag 4.e December

Hej hallå!
Alltså fatta att jag bara har ca 2 veckor kvar i skolan, sen har jag gått en hel termin! (edit: terminen slutar 14.e Januari, MEN jag räknar ändå detta som en termin September-december) Så snabbt det gått, och så fina människor jag lärt känna. :D
Nu är det bara några arbeten kvar, och sen väntar en hemtenta i början på nästa år. Och i Februari väntar praktik, HELA månaden, Tjohoo!
 
Just nu sitter jag och äter en sen lunch, blev lite stressigt då jag ska träna vid 5. Men ja så är det. Va faktiskt sjukt ambitiös i morse och va ute och gick/sprang en runda, allstå kors i taket, hihi.
Får börja lite smått med det känner jag, iallafall en gång i veckan till att börja med. Finns ju inget värre än när man går ut för hårt, och sen skiter sig allt bara.
 
Men men, ikväll ska jag till pappa på middag, får se vad det är för spännande han lagat :)
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0