Lördag och släktträff

Hej mina fina ♥
Hoppas ni haft en fin dag? Min har vairt bra, om än något stressig. Släkten kommer hit på fika om typ 30 min, och jag har varit runt och handlat lite, sen städade jag även klart det vi inte han igår :)
 
Så nusitter jag och lillasyster och tittat på Så mycket bättre, och bara väntar på att folket ska droppa in.
Typ ingen i min släkt har sett våran lägenhet sen jag flyttade ihop med Rasmus, så bättre sent än aldrig eller hur. 
 
 
Iallafall, så slängde jag upp en video på youtube igår om mina julklappar, kändes rätt bra i kroppen faktiskt, och jag tycker ju innerst inne att det är rolig med Youtube. Men jag tror att jag som så många andra vill ha det som några få youtubers har. Men för att få det så måste man kämpa järnet.

Jag tänkte få upp en ny video så snart som möjligt, förhoppnigsvis på Måndag. Blir lite nyårs-tema tänke jag.
 
Men ha en trevlig Lördag, så hörs vi i morgon ♥
 
 


Postat av: Anonym

Såå kul att en ny video kom upp! Bara va dig själv och oroa dig inte om vad andra tycker utan kör din grej som du känner dig bekväm med. Det är omöjligt att hata på dig eftersom du verkar vara så otroligt snäll å go!! Blir alltid glad när du laddar upp videos för du är en tjej som inte söker efter den "perfekta videon" utan någon som gör saker som du tycker är kul, det märks verkligen! Vi behöver fler av dig på youtube.
En go förebild helt enkelt.
Keep going girl!!!

2014-12-28 @ 11:41:34

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0