Fara och flänga

Efter ca fem timmars sömn i natt skulle man kunna tro att jag skulle vara svintrött, men vet ni, jag är hur pigg som helst! Haha! :D
 
Det blev en trevlig släktfika igår, och kvällen slutade uppe hos pappa där vi såg på film. Supermysigt!
 
Idag har vi varit iväg och handlat två hyllor, en som jag ska ha vid min smknkhylla (bild kommer sen!) och en steghylla som vi ska ha i vardagsrummet.
Och sen var vi en runda inne på dollar store och jag fick köpt lite nagellack, smink och en bok. :)
 
Om ca 5 min får vi folk här igen. Denna gången kommer Rasmus föräldrar och ena syster + man. Så det blir lite fika, och grönsaker med dippa. 
 
 
Förresten tack fina du som kommenterade så fint på min blogg, så glad jag blev ❤️❤️ 
 
 
Nagellack & bok 10:-
Ögonskuggan tror jag kostade 30:-
 
Fick en ljuslykta, orkidé och en liten peng igår :)
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0