Ett tidigt nyårslöfte

Det är så sjukt hur livet kan förändras, bara på ett år!
För just i dag, eller ja hela denna månaden rättare sagt för ett år sedan var jag på ett helt annat plan är jag är idag.
 
Jag hade ett jobb som jag inte trivdes med, inga fullständiga betyg än, och skolan gick typ åt helvetet. Jag måde  dåligt!
 
Men sen gick jag på semester under jul & nyår, och då bestämde jag mig för att våren 2014 skulle bli sjukt awesome! Jag har kämpat som ett svin hela detta året kan jag säga. Och i juni fick jag mitt slutbetyg, och den 6.e augusti kom jag in på högskolan.
 
Vad jag mest ville säga med detta inlägg är att om man kämpar tillräckligt mycket så är chansen stor att man faktiskt lyckas. Jag gjorde det.
 
Och då kommer jag fram till träning. Jag skrev ett inlägg om det härom veckan, och jag vill bara säga att min syn inte ändrats. Men att det nu är dags att inse att om jag ska klara toughest till våren så är det dags att sätta igång på allvar. Jag klarde skolan, då ska jag fixa en stark kropp som klarar toughest också.
 
Detta är mitt tidiga nyårslöfte till mig själv. ❤️
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0