Djungelvrål

Hej på er!
Hurra, idag mår min mage äntligen lite bättre. Och jag har sovit jättegott i natt.
Sitter just nu och äter djungelvrål, lakrits ska tydligen vara bra att äta när man har ont i magen, och jag säger aldrig nej till lakrits ;) Love it.
 
Annars sitter jag och försöker få klart lite saker till skolan, det går väl sådär, men det är bara att kämpa på. Sen kollar jag så klart på Musikhjälpen på Tv. Så himla roligt det är, händer så mycket kul saker hela tiden. Så man har ju inte tråkigt precis :)
 
Så jag ska ligga i sängen tills Rasmus kommer hem, och sen om jag känner mig bättre framåt kvällen så ska vi förhoppningsvis köpa julgran. Vi skulle ju gjort det i förrgår, men våra bankkort vägrade samarbeta med oss. Så det blev inget, haha :D 
 
Vi hörs. ♥
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0