Born in paradise

Hej mina vänner, och hej fredag, jag älskar dig!!
Idag väntar ett seminarium, och efter det ska jag och min grupp börja på vårt grupparbete. Sen är det hem och njuuuta av en härlig Fredagkväll. Åhh kan inte dagen gå snabbare?
 
Iallafall så blev det middag hos pappa i gårkväll med Rasmus, syster och hennes pojkvän. Supertrevligt! ❤️ Och vi fick alla vars en parfym som han köpt på resan. Jag fick Escadas nya, luktar så gott! Sen fick även jag och Maja vars ett toblerone Guld, tur att det är fredag idag  ;)
 
Men nu ska jag kliva upp ur sängen och göra lite kaffe (Rasmus snarkningar har hållt mig vaken halva natten, Hihih) och frukost.
Sen är jag redo för dagen.
 
Puss på er.
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0