Onsdag 27.e Augusti

Hej på er!
Nu tycker jag faktiskt att hösten kan komma, för jag vill använda tjocktröjor utan att svettas ihjäl! Så herr Höst, du får gärna skynda dig!
 
Men ja, i går var jag som sagt inne i Malmö för att registrera mig på Malmö Högskola. Mötte upp Gabriella, som också ska bli förskollärare, och som två nervösa men spralliga små ungar gick vi mot skolan...är jag mesig om jag säger att jag faktiskt fick tårar i ögonen när vi närmade oss? 
 
Men iallafall, 3 timmar senare satt vi på bussen hem igen.
 
Och i dag ringde klockan 10, för jag skulle upp och äta frukost med Lotta på Systrar & bönor. Jättemysigt, och efter blev det en runda i stan.
 
Ny ska jag slänga mig i soffan med min bästa vän, datorn.
 
 
Tröja- Gina tricot Jeans- Lindex 
Väska- Gekås Halsband- Gina tricot
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0