Jag tror att vi deffar?

Halloj!
Så himla kort dag idag, skola 1 1/2 timme, hem och ja sen däckade jag i soffan en timme ( sover sjukt dåligt, tror det beror på mitt nya stora intresse för styrketräning, beroende) men kroppen är mör som bara den, klenis ;)

Men men, det blev ett kortpass på jobb  ikväll, och halv 8 var jag hemma igen lagom till min Man börjat laga middag. Som bestod av kyckling, råris och broccoli. Haha, vi har utmanat varandra vem som pallar att "deffa" längst...svar: Rasmus! Men gott är det, så jag klagar verkligen inte.

Well, i morgon är det begravning för gamlefarmor, men det är rätt okej faktiskt. Det blir ingen "storgråta-begravning". Sen väntas det ju smörgåstårta efteråt, så jag kan tröstäta istället för att gråta. 
(Jag hatar begravningsfika! Punkt)

Puss och kram
Detta ska jag då leva på den närmsta tiden. 
Har köpt hem 2 kg kyckling & 1 kg broccoli, HA!! Här ska ätas. 


(Högskoleprovet på Lördag, nervös!)





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0