Ett kort långt inlägg

Hej hej!
Ska strax hoppa i säng men ville bara skriva ett litet snabbt inlägg först.
I morgon är det back to School, och jag längtar som en tok! Vill tillbaka till rutinerna igen. Så i morgon ringer klockan halv 7, och sen är det skola till ca halv 1. I morgon väntar även ett svingött cirkel-fys pass ( stations-styrketräning med egen kroppsvikt och fria vikter) med mamma, Lääängtar! 

Jahap idag och påskhelgen då? 
Ja påsken spenderades på jobb, och resten av helgen var jag och Rasmus ute och körde i det härliga vädret! 

Idag har jag pluggat lite, och klockan 7 befann jag mig på Friskis för att vara med på ett Cirkel-gym pass.

Oj vilket långt inlägg detta blev då, haha. Men så blir det när man inte hinner blogga. Ska verkligen bli bättre på det, I promise!

Natti natti

Dagens tränings-selfie





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0