Heeelloj!

Hej!
Undrar hur det kommer sig att jag alltid bloggar på kvällen eller natten? Massor att göra I guess?
Har iallafall nyss, för typ en timme sedan avslutat ett galet kul jobbpass. Allt har flutit På så himla bra i kväll, älska!
Stort plus för att man har så awesome jobbarkompisar <3

På tal om något annat så fick jag äntligen klart min psykologiuppsats idag, efter att ha suttit i tre dagar och filat på den, pedant eller vad?  Så nu är den inlämnad och förhoppningsvis godkänd :)

I morgon väntar först lite skola, och efter det blir det ännu en kväll på jobb, cash is KING! 
Säger bara "HEJ SPANIENRESA 2014!!" :D


Jag igår, efter 2 awesome pass på Friskis! På lördag är det dags igen!

Go hard, or Go home!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0