Och så gjorde vi Gekås

Hej på er!
Alltså dagen igår va ju helt galen, så jag måste bara berätta om den, haha! :D 

Vi kom upp till Ullared och regnet bokstavligt talat forsade ner från himlen, och på det så blåste det lite smått. Haha, sen skulle ta oss in på Gekås parkering och hitta en plats. Lättare sagt än gjort. Körde runt i ca 20 minuter innan vi lyckades hitta parkering.
..sen skulle vi ha vagnar, fanns det några vagnar?? Haha NEJ! Alla skjul var helt tomma.

Men tillslut lyckades Rasmus och Linus få tag på vagnar. Och ja sen då..jo, där va en liten lång kö på sådär 45 minuter in. Snacka om tur att humöret va på topp topp!

Och sen när vi väl kommit in..så va där ju nästan hur lugnt som helst inne.
Så vi hittade det vi skulle ha, även om det tog oss 7 timmar att bli klara. ;)
Så ja, är man trött idag eller? :D

Jag & Josse i regnet
Påse med ben! ;)
Kö?
Några fynd blev det!
Min påse är den till vänster med "50" på..resten är de andras, haha!


Postat av: Ellinor

Kan du inte göra en haul på sakerna du köpte på Gekås? :) Snälla!!

Svar: har gjort en, finns på min youtube kanal :)
Kajsa Holmdahl

2013-11-11 @ 20:31:54

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0