.

En sak som jag är expert på är att säga en sak till massor av folk men sen inte genomföra det till 100%. 
Och nu är jag så förbannat trött på mig själv! 
Jag har nu ca 6 månader från den 8 Januari att fixa skolan, högskoleprovet och att söka och komma in till/på högskolan! 
 
För jag är så trött på att snacka men inte göra! Att folk bara himlar med ögonen åt mig när jag berättar vad jag tänkt! Så nu är det slut med det, jag behöver ingen motivation från andra förens jag står där med mitt betyg I handen och förhoppningsvis är antagen till högskolan!
 
Så det som är kvar av detta året får gå väldigt snabbt, för tills jag börjar skolan i Januari ska jag bara uthärda varje jäkla dag! 
Är trött på detta nu, det är dags att göra något som jag kan vara stolt över om 5 år!
 
Over and out.
Peace!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0