Keep on fighting

Hej i natten!
Kom hem från jobb för en timme sedan, och har nu slängt min nyduschade kropp i sängen framför en film, GÖTT!
Imorgon väntar 9 timmars jobb, Men det är som sagt om 15 timmar, så varför bry sig ;)

Nej jag tänkte bara skriva av mig litegrann. De senaste två veckorna har jag inte pallat uppdatera bloggen. Och det är för att jag inte mått så jättebra. Har inte varit pepp på något, varken skola,träning eller jobb. Utan allt har bara varit skit! Och jag har mest legat och sovit, men så är det ibland.

Så nu försöker jag verkligen peppa mig själv att kämpa med skolan så jag kommer in på min Utbildning.

Träningen har ju gett resultat, -10 kg och det är gött!
Har dock varit väldigt slarvig med maten dessa veckorna, har blivit mycket skitmat, så det ska jag ta tag i igen.
Ska försöka komma igång med styrketräning på gymmet också, nu när det snart är sommarlov så kan man fokusera lite mer på sånt :)

För övrigt så flyttar jag upp Tösen till nya lägenhet på Torsdag, och ska då för första gången sova där uppe, spännande <3

Fick också reda på att jag klarade mitt matteprov som jag gjorde för typ en vecka sedan, happyface :) 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0