3 Månaders "KICK AS"!

Nu tänkte jag starta en liten utmaning.
Och ni som läser min blogg pga träningen får mer än gärna vara med! (Skulle nästan säga att jag kräver det ;) )
 
Men iallafall utmaningen går då som sagt ut på att Vi under 3 Månader, alltså i dag den 1 Mars till och med den 1 Juni, ska träna och äta rätt. Och se vilket resultat vi får. ( Och sen förstås fortsätta på samma bana)
Och med träning menar jag inte att gå långa promenader, utan nu menar jag verkligen KICK AS träning! Typ  Springa en mil, eller träna 4-5 dagar på gymmet. Ja vad som så länge det verkligen är jobbigt och känns dagen efter.
 
Med att äta rätt menar jag:
1. Ingen snabbmat, (Mc Donalds, BK, Kina mat, pizza, kebab ect)
2. Ingen läsk!!! ( ..Nej ingen saft heller)
3. Inget godis ( men nötter går bra)
4. Äta frukost varje dag ( komihåg det är dagens viktigaste mål, frukost= Mindre sockersug)
5. Äta 4 Mål om dagen ( frukost, lunch, mellanmål och middag)
 
Så vad tycker ni? Jag är så jäkla pepp på detta!
 
Här är min inspiration :)
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0