Solnedgång

Hejsan!
Åhh vilken härlig dag det varit!
Började inte jobba förens halv 5 i dag, så jag tog världens sovmorgon, vaknade halv tolv!!
Sen placerade jag mig ute på balkongen och satt där till klockan blev 4, sen stack jag till jobb.

Och i morgon är jag LEDIG!! Och tänkte sticka in till Malmö en runda för att uppdatera garderoben! :D



Postat av: Linda

Skit i vad folk tycker o tänker om dig, du vet bäst själv o dina närmaste vet. Dessutom är det inte så lätt få jobb. Jag fick ett nyligen men var tack vara min man som hjälpte mig med det. Där är en tjänst till om du vill ha den? vi bor u i samma stad det är personligassistent du är där 22 timmar sovande jour dock sen ledig 3 dagar o sen jobbar du igen. Det är väldigt bra betalt. Så man klarar sig mer än väl :) Om du är intresserad så skriv till min mail ;) Där är även lätt jobb tidsfördrivning men j.ligt bra betalt. behövs ingen utbildning bara några saker man ska kunna men deet lär du dig. Det gjorde jag kram

Svar: Hej. Tack :) Men det blir lite svårt då jag går i skolan och ska plugga på högskolan till nästa höst.
Men tack för peppen, ha det så bra <3
Kajsa Holmdahl

2013-08-05 @ 16:51:12

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0