God natt

Hej!
Ska alldeles strax gå och lägga mig, ville bra kika in och skriva ett inlägg till i dag.
Hade ett jätte mysigt kalas, och fick fina presenter. Nästa helg blir det ännu ett kalas, fast med släkten. Blir ju så när man bor i en skokartong.

Men men, vi hörs i morgon :)

Puss



Postat av: - S A N N A

Hejhej, det är så att jag verkligen älskar att kolla på skönhetsvideos på youtube osv, har även kollat på dina och dom är jättebra förresten! Jag har alltid varit och är fortfarande väääldigt intresserad av smink och sånt, har därför alltid velat göra skönhetsvideos också. Men är väldigt osäker på om jag ska eller inte..har du några tips på hur jag skulle kunna tänka om jag vill börja eller inte? Alltså typ några idéer på hur jag ska tänka ifall jag borde eller inte borde och om jag startar en youtubekanal vad jag kan tänka på osv :) Skulle verkligen vara jättesnällt om du svarade, kram!

2013-02-09 @ 23:42:12
URL: http://sannanicolina.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0