Kötta!

Hejsan!
Har nyss kommit hem från ett sjukt träningspass! Säger bara: intervaller is The shit!! 1 timmes köttande på crosstrainern, och 20 min rygg/magträning innan dess. Så nu mår man finfint!
 
Ska alldeles strax hoppa i säng, skola i morgon och sen ska jag faktiskt träna igen. Blir nog bröst och mage i morgon, och lite kondition.
Ett tips är att inte bara träna kondition, utan varva det med lite styrketräning också. Kroppen förbränner mer ju mer muskler du har nämligen. :) 
 
Natti natti <3
 
Hahahahaha! "The Story of my Life" typ! 


 
 


Postat av: Emelie

Vart har du tagit vägen på youtube?

Svar: tyvärr så har jag lagt min tid på att få klart skolan/jobba/varit sjuk b.la och även träning. Vet inte om och när jag kommer tillbaka till youtube.
Kajsa Holmdahl

2013-12-10 @ 19:53:37

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0