Svar på kommentar

Hej igen!
Det blev ett kort men intensivt pass på gymmet. Så nu ska jag strax gå och lägga mig, ska bara käka något litet först :)
Fick en kommentar som jag tänkte svara på nu också. Angående träning och mat.

Jag unnar mig både godis,glass, läsk ibland (det dricker jag helst inte) och onyttig mat. Men jag tänker som så, ska jag äta godis kan jag inte typ dricka läsk till och ska jag äta någon onyttig måltid så kanske jag inte kan äta det där chokladet efteråt..efter som att man måste ligga på ett kaloriunderskott för att gå ner i vikt. Om du förstår hur jag menar. Sen äter jag bara godis på helgen!

Sen angående måltider, jag tycker själv det är jätte svårt att äta så många gånger per dag..så jag äter oftast bara frukost (oftast runt 11-12 efter jag börjar skolan så sent) sen lunch när jag kommer hem, middag innan jobb eller matlåda på jobb, och sen tar jag oftast en tallrik fil och en macka när jag kommer hem. :)

Hoppas detta hjälpte lite :)



Postat av: linda

inte jag i heller det är mkt mat man ska äta, om man ska följa allt. Dock är jag redan smal men födt en del barn ;)
Så länge man äter nyttigt o så kan man ju unna sig något ibland. den där cola ziro kan du dricka tror är 1 kalori bara :) Jag tänkte på en sak jag köpte en sådan här ögonfrans böjare idag. har aldrig användt en men där var ett svart gummi som låg i asken vart ska den sitta haha. kan du göra en video inlägg o visa. jag tittat på den o har ingen aning om vart den ska på. kram

2013-04-22 @ 15:43:01

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0