OMG!!

Hej på er!
Gud ville stressig dag det varit!
Först väcktes jag av ett sms från Rasmus, och att Tösen for rundor i lägenheten, då va klockan halv 7...
Sen fick jag för mig att gå en morgon powerwalk, så det gjorde jag. Sen dumt nog så gick jag och la mig igen, och stängde av klockan i Sömnen, missar skolan..gahh!

Vaknade med ett ryck för jag hade glömt att jag skulle köra och handla, så upp till Farmor o farfar för att låna bilen, iväg och handla, kom hem och hade 30 min på mig tills jag börja jobba. Hoppade i jobbkläderna och kutade till jobb...
Ska tilläggas att jag inte hunnit käka något under dagen heller, så jag har precis tryckt en grillad Wrap på jobb.

Nej FY vilken dag!

Och inte nog med det så saknar jag min pojkvän så att ja dör! :( <3




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0