Lördagkväll | Träningsresultat

Go kväll!
Sitter bänkad i soffan och har riktigt Lördagsmys med god mat, lite godis och en bra film..och självfallet en underbar pojkvän bredvid mig. :)
 
Idag blev det först ett bodypump pass som jag nästan kom försent till, inget kul att stiga upp i dag, men så är det. Sen blev det lite kvalitetstid med pappa över en frukosttallrik på Systrar & Bönor, jätte mysigt! Han hjälpte mig även med ett ordentligt träningschema,som jag sitter och renskriver just nu. Kollar även på lite träningsövningar. :)
 
Iallafall så blev jag jätteglad när jag i morse tog en spontan bild av min mage i speglen..Wow säger jag bara!! Vilken skillnad sen i höstas! :D
Oktober 2012 / April 2013
Jag säger bara till alla som tränar, snälla ge inte upp! Jag vet att det är PAIN IN AS!! Och när jag jag ser dessa två bilder bredvid varandra så blir jag jätte sur på mig själv, samtidigt som jag blir stolt över mig själv. ♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0